bsc

Cursuri de Inot pentru ADULTI


Cursuri de Inot pentru ADULTI

INOTUL ESTE SINGURUL SPORT RECOMANDAT DE MEDIC PENTRU ORICE VARSTA !

Vizitati noul nostru site Cursuri-Inot-Adulti.ro pentru a afla totul despre cursurile ce le oferim!

Dar medicii uita uneori ca foarte multi adulti nu stiu sa inoate! Teama - Fobia - Rusinea... te-au facut sa eviti piscinele!
Sunt putine piscine unde se organizeaza cursuri de inot asistati de psiholog (unde este cazul)

Viziteaza-ne sa stam putin de vorba! Daca pana acum nu te-ai familiarizat cu tehnicile inotului, nu e prea tarziu niciodata sa inveti cele cateva miscari de baza.
Vei avea ocazia sa descoperi un sport care, pe langa efectele benefice asupra aparatului cardio-vascular sau aparatului respirator, iti va oferi o conditie fizica de invidiat si un tonus excelent.
In plus, inotul poate fi practicat in moduri cat mai diverse si poate fi adaptat necesitatilor individuale ale fiecarei persoane.

Acest lucru se poate vedea in orice piscina, odata cu aparitia unor noi activitati coordonate de antrenori profesionisti. Acestea sunt destul de diferite de orele clasice de inot, iar ca exemple pot fi cursurile pentru bebelusi, femei gravide sau persoane in varsta. Daca vine vorba despre beneficiile acestui sport, acestea nu sunt deloc de neglijat. Inotul aduce o incredibila rezistenta cardio-pulmonara, stimuleaza circulatia sangvina, ajuta la mentinerea unei presiuni arteriale stabile, reduce riscul afectiunilor cardiovasculare, dezvolta majoritatea grupelor musculare - tonifica muschii fesieri si pectorali, are un rol important in dezvoltarea armonioasa a abdomenului, coapselor si gambelor.
De asemenea, fortifica articulatiile, prevenind posibilele leziuni, dezvolta flexibilitatea, genereaza stari pozitive, este de ajutor in depasirea starilor de anxietate si reduce simptomele depresiei. Practicarea exercitiilor in apa permite o libertate de miscare pe care nu o poti obtine in afara bazinului.

Niciodata nu este prea tirziu sa va apucati de inot.
Spre deosebire de alte sporturi, inotul este chiar indicat adultilor pentru ca ii ajuta sa se mentina in forma fara a face un efort exagerat.
Se �tie ca, dupa "o anumita varsta", inima, plaminii, articulatiile, musculatura nu trebuie puse la grea incercare. Inotul nu suprasolicita organismul, ba chiar il protejeaza. Important este sa meargi la inot cel putin o data pe saptamana.

INOTUL PENTRU GRAVIDE

INOTUL este singurul sport recomandat pentru GRAVIDE !
Inotul este un bun exercitiu in sarcina deoarece in miscare ne folosim ambele grupe de muschi mari ai membrelor inferioare si superioare. Folosirea acestor muschi permite femeilor insarcinate sa se simta mai subtirele in ciuda greutatii acumulate in timpul sarcinii.
Fiecare exercitiu de aerobic ajuta corpul la transportul si utilizarea oxigenului, vitale pentru tine si copilul tau. De asemenea, inotul ajuta circulatia, creste tonusul muscular si ajuta la rezistenta.
Daca inoti, vei arde calorii, te vei simti mai putin obosita, vei dormi mai bine si vei avea o sarcina mai usoara, trecand mai usor peste incercarile fizice si emotionale.

Masuri de siguranta pentru burtici
Inotul este una dintre cele mai sigure forme de exercitiu. Daca inotai regulat inaintea sarcinii, ar trebui sa continui fara prea multe modificari.
Daca nu ai inotat sau nu ai facut deloc exercitii, inca poti sa inoti, insa cere parerea medicului tau inainte. Va trebui sa incepi incet, sa te incalzesti bine si sa nu te fortezi foarte mult.
Cand esti in apa, e posibil sa uiti ca trebuie sa fii hidratata. Doctor James M. Pivarnik, de la Universitatea din Michigan, spune ca desi nu exista o recomandare oficiala privind cantitatea de apa pe care femeile insarcinate ar trebui sa o consume in timp ce fac exercitii, este totusi indicat sa bea o cana de apa inainte de a inota, o cana la fiecare 20 de minute de exercitii si o cana dupa iesirea din piscina. In anotimpurile calduroase si umede, e recomandat sa bei chiar mai mult.

Primul trimestru de sarcina
Daca ai energie, poti inota minim 30 de minute pe zi. Inotul de dimineata ajuta la disparitia senzatiei de greata si te va energiza pentru tot restul zilei.

Al doilea trimestru de sarcina
Nu trebuie sa renunti la inot pe masura ce avanseaza sarcina, deoarece acesta poate fi foarte placut si usor pentru viitoarele mamici. Probabil nu va fi nevoie sa iti modifici regimul, iar un costum de baie poate fi comfortabil pe masura ce burtica va creste, daca il vei alege pe cel potrivit.

Al treilea trimestru de sarcina
Apa iti sustine ligamentele si articulatiile pe masura ce inoti, prevenind astfel accidentarile si de asemenea te protejeaza de supraincalzire.
Stilul de inot bras este benefic in special in al treilea trimestru deoarece acesta ajuta la lungirea muschilor pectorali si scurtarea muschilor spatelui, doua zone ce nu mai sunt liniare pe masura ce corpul tau se schimba odata cu sarcina.

Cele mai indicate stiluri de inot in sarcina
Stilul bras este probabil cel ma indicat in timpul sarcinii deoarece acesta nu necesita nici o rotatie a trunchiului si necesita mai putin efort. De asemenea, ajuta la reducerea durerii de spate datorata greutatii burticii. Sarcina forteaza coloana vertebrala si umerii sa iasa inainte. Stilul bras ajuta la intarirea muschilor si la cresterea rezistentei.
Un alt stil de inot recomandat este pluta deoarece apa reduce efectele gravitatii asupra corpului tau.
Poti sa te intinzi pe spate pentru a face pluta, fara riscul de a deteriora circulatia sangvina, cum se intampla in cazul exercitiilor ce nu implica apa.

Iti este jena sa mergi cu copilul la piscina...la mare...la strand... La piscina cu prietenii... apa este foarte rece...

Vino alaturi de Echipa Bucharest Sport Club si invata sa inoti!


bsc